Yalova Üniversitesi Genel Sekreterliği tarafından düzenlenen Mevzuat Toplantısı’nda 08.12.2020 tarihinde yayınlanarak yürürlüğe konulan ‘İmza Yetkileri Yönergesi’ konusu ele alındı.

Yalova Üniversitesi Mevzuat Toplantısı 15 Aralık 2020 tarihinde Rektörlük Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Yalova Üniversitesi Genel Sekreteri Ö. Naci Fidan’ın başkanlığındaki Mevzuat Toplantısı’na Genel Sekreter Yardımcısı Muhlis Yavuz’un yanı sıra Daire Başkanları, Enstitü, Fakülte ve Meslek Yüksekokulu sekreterleri katıldı.

İmza Yetkileri Yönergesine ilişkin bir sunum gerçekleştiren Genel Sekreter Ö. Naci Fidan, yönergenin Yalova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Suat Cebeci başta olmak üzere, Rektör Yardımcıları, mevzuat komisyonunda yer alan öğretim üyeleri ve idari personelin katkıları sonucunda hayata geçirildiğini belirtti. İmza Yetkileri Yönergesinin kısa ve anlaşılır olmasının önemine işaret eden Ö. Naci Fidan, ayrıca yönergede yer alan maddelerin amaç ve önemine ilişkin bilgilendirmede de bulundu.

İmza Yetkileri Yönergesinin, Yalova Üniversitesinin yönetim anlayışında ve yazışma kurallarında önemli yenilikler sağlayacağını da sözlerine ekleyen Genel Sekreter Ö. Naci Fidan, “İmza Yetkileri Yönergesi, yetki kullanımını ve yetki devrinin ilke ve usullerini ele alan bir yönergedir ve kurum işleyişinde büyük bir rol oynamaktadır. Bu nedenle başarılı bir ekip çalışması sonucunda gerçekleştirdiğimiz bu değişikler oldukça önem taşımaktadır. Başarılı olmak için ekip çalışmasını her konuda hayata geçirmeliyiz” diye konuştu. 

Etiket: YALOVA ÜNİVERSİTESİ MEVZUAT TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİ